Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Γλυκά μηνύματα για να του πεις καλημέρα!

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται! Γι’ αυτό φρόντισε να φτιάξεις την μέρα στον αγαπημένο σου, αφήνοντάς του ένα γλυκό και τρυφερό μήνυμα που θα τον κάνει να χαμογελάσει μόλις ξυπνήσει και το δει. Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από το να ξέρεις ότι είσαι η πρώτη σκέψη στο μυαλό της αγαπημένης σου…

1. «Καλημέρα όμορφε!» Μπορεί να είναι ένα απλό μήνυμα αλλά τα κομπλιμέντα είναι πάντα ευπρόσδεκτα και μας τονώνουν την αυτοπεποίθηση.

2. «Καλημέρα αγάπη μου!» Ό,τι πιο γλυκό μπορεί να ακούσει πρωί- πρωί… Μια επιβεβαίωση ότι είναι η αγάπη σου.

3. «Alert! Ο πιο «καυτός» άνθρωπος του κόσμου μόλις ξύπνησε». Ίσως το συγκεκριμένο μήνυμα να σου φαίνεται ανόητο αλλά να είσαι σίγουρη ότι θα τον κάνει να χαμογελάσει και θα τονώσει το «εγώ» του.

4. «Είσαι η πρώτη μου σκέψη μόλις ξυπνήσω». Αυτή η φράση θα του επιβεβαιώσει ότι είναι στο μυαλό σας από το πρώτο λεπτό που θα ξυπνήσετε. Αυτός και κανένας άλλος.

5. «Ξέρω ότι με εσένα στο πλευρό μου, κάθε μέρα θα είναι γεμάτη χαρά». Ένα πολύ γλυκό μήνυμα που θα του ομορφύνει τη μέρα.

6. «Εύχομαι να έχεις μια υπέροχη μέρα». Μπορεί να φαίνεται τυπικό μήνυμα αλλά δείχνει ότι τον νοιάζεσαι πραγματικά.

7. «Σε ονειρευόμουν όλη νύχτα». Αυτό το μήνυμα θα τον κάνει να αισθανθεί μοναδικός, αφού μονοπωλεί και τα όνειρά σας.

8. «Μετράω τα λεπτά ένα- ένα μέχρι να συναντηθούμε». Το μήνυμα αυτό θα τον κάνει να ανυπομονεί να συναντηθείτε.

9. «Καλημέρα! Μόνο καλή μπορεί να είναι η μέρα, όταν σε έχω στη ζωή μου». Με αυτό το μήνυμα του δείχνετε πόσο σημαντικός είναι στη ζωή σας.

10. «Εάν ήμουν εκεί, θα σε ξυπνούσα με ένα γλυκό φιλί και ένα υπέροχο πρωινό».Σε ποιόν άνδρα δεν αρέσει να απολαμβάνει το πρωινό ή ένα φαγητό που έχει ετοιμάσει η αγαπημένη του;

11. «Μου ‘λειψες το βράδυ». Με αυτό μήνυμα του δείχνετε πόσο πολύ θα θέλατε να έχετε περάσει μαζί το βράδυ αγκαλιά και τον κάνετε να αισθάνεται επιθυμητός και μοναδικός.

12. «Ανυπομονώ να έρθει η στιγμή που θα ξυπνάμε μαζί». Έτσι του δείχνετε πόσο σοβαρά παίρνετε τη σχέση σας. Για να ανυπομονείτε μάλλον είναι ο άντρας που θέλετε να περάσετε μαζί του το υπόλοιπο της ζωής σας.

13. «Είδα ένα πολύ ωραίο όνειρο χθες, αλλά εσύ είσαι το όνειρο που έγινε πραγματικότητα». Τί πιο γλυκό μήνυμα από αυτό;

14. «Καλημέρα στον άνθρωπο που κάνει τις ευχές και τις επιθυμίες μου πραγματικότητα». Αυτό το μήνυμα θα τον κάνει να χαμογελάσει και θα τονώσει το «εγώ» του.

15. « Το μπλουζάκι σου ήταν τόσο άνετο. Πώς θα μπορούσα να κοιμηθώ χθες το βράδυ χωρίς αυτό;». Ένα από τα πιο ωραία μηνύματα!

16. «Νομίζω ότι το μαξιλάρι μου σε μισεί, επειδή ξέρει ότι θέλω να το αντικαταστήσω με τον ώμο σου». Χαριτωμένο και αστείο μήνυμα που θα τον κάνει να χαλογελάσει.

17. «Μήπως ήσουν κόκκος καφέ στην προηγούμενη ζωή σου; Μάλλον ναι, γιατί δεν μπορώ να ξεκινήσω τη μέρα μου χωρίς εσένα». Πολύ έξυπνο μήνυμα, δεν βρίσκεις;

18. «Καλημέρα. Κοιμήθηκες καλά; Ή με ονειρευόσουν όλη νύχτα;». Χαριτωμένο, αστείο και γεμάτο φλερτ μήνυμα.

19. «Καλημέρα. Η μέρα δείχνει τέλεια, τί θα έλεγες για ένα πικνικ;». Μια ωραία πρόταση που σίγουρα θα βρει ενδιαφέρουσα ο αγαπημένος σου.

20. «Τί κάνει ο πιο όμορφος άνθρωπος στον πλανήτη, αυτό το τέλειο πρωινό;». Ακόμα και αν ο αγαπημένος σας έχει μια δύσκολη μέρα, αυτό το μήνυμα σίγουρα θα του την κάνει καλύτερη.

21. «Ξύπνα αγάπη μου». Απλό, λιτό και απέριττο μήνυμα που θα του αρέσει πολύ.

22. «Καλημέρα. Λοιπόν, τί χρώμα μποξεράκι θα φορέσεις σήμερα το πρωί;». Αστείο μήνυμα που θα τον κάνει να γελάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sosialiste....