Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ;




ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΧΡΩΜΑ;


1.  Συμβουλεύομαι τον κομμωτή μου για το χρώμα που μου ταιριάζει. Εντοπίζουμε το χρώμα του δέρματος μας (λευκό, σταρένιο, κτλ.) ώστε να κάνουμε πιο συγκεκριμένη την αναζήτηση. Οι γυναίκες έχουμε μια τάση στην υπερβολή και την έντονη αντίθεση αλλά όταν αυτό έχει να κάνει με τοχρώμα των μαλλιών μας καλό είναι να το σκεφτόμαστε λίγο περισσότερο.

2. Αν έχεις επιδερμίδα σταρένια, η καλύτερη επιλογή είναι αποχρώσεις φυσικές ή ζεστές στον τόνο του καστανού ανοιχτού έως καστανό σκούρο.

3. Απέφυγε τις πολύ ανοιχτές αποχρώσεις ειδικά όταν είναι πολύ κοντά στο πρόσωπο.
4. Αν είσαι από τις γυναίκες που έχουν λευκή επιδερμίδα και ανοιχτόχρωμα μάτια οι πιοανοιχτοί τόνοι θα δέσουν αρμονικά με το πρόσωπο σου. Επίσης, αν είσαι σε αυτή τη κατηγορία μην διαστάσεις να βρεις κάποιο χάλκινο η κόκκινο χρώμα.
5. Κάθε πότε χρειάζεται να επισκέπτομαι τον κομμωτή μου για να έχω πάντα όμορφα και περιποιημένα μαλλιά?

6. Η επιλογή χρώματος των μαλλιών δεν είναι τόσο απλή, δεν διαλέγω το χρώμα που μου αρέσει και απλά το εφαρμόζω. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα πρέπει να λάβω υπόψη μου και να συζητήσω με τον κομμωτή μου ώστε να μπορώ να προχωρήσω σε μια αλλαγή χρώματος (πέρα από το χρώμα του δέρματος, των ματιών, καθώς και το φυσικό και τεχνητό χρώμα μαλλιών). Επίσης καλό είναι να σκεφτόμαστε και το πρακτικό κομμάτι, π.χ. το διάστημα που χρειάζεται ανανέωση και το ποσό που θα πρέπει να διαθέτω κάθε φορά.

7. Το χρώμα που επιλέγω πόσο συχνά θέλει ανανέωση. Για παράδειγμα, αν έχω ένα ξανθό πολύ ανοιχτό χρώμα στις 35 μέρες το αργότερο πρέπει να το ανανεώνω.

8. Το χρώμα που θα επιλέξω θα πρέπει να είναι ένα χρώμα που θα αντανακλά και θα αναδεικνύει τη προσωπικότητα μου. Το χρώμα που επιλέγουμε θα πρέπει να συμβαδίζει με το συνολικό μας στυλ ώστε να μη δείχνει παράταιρο επάνω μας.

9. Το κούρεμα που θα επιλέξουμε θα πρέπει να ταιριάζει με το χρώμα στο οποίο έχω καταλήξει ώστε να αναδειχθούν και τα δύο παράλληλα.

Ο κομμωτής μας είναι αυτός που θα μας συμβουλεύσει και θα μας καθοδηγήσει ώστε να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Μη διστάζετε να βρείτε τον δικό σας hair-stylist !

Εξάλλου, ένας καλός κομμωτής κοστίζει λιγότερο από έναν ψυχολόγο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sosialiste....