Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

20 πράγματα που δεν πρέπει να πείτε ποτέ σε μια γυναίκα χωρίς παιδιά!

Σε ένα πρόσφατο αφιέρωμα του περιοδικού Time με τίτλο The Childfree Life (Η Ζωή Χωρίς Παιδιά), παρουσιάστηκε ένα νέο βιβλίο του Jonathan V. Last με τίτλο What to Expect When No One's Expecting (Τι να περιμένεις όταν δεν περιμένεις Κανένα). Το βιβλίο ήταν η απάντηση στο γνωστό best seller και βίβλο της εγκυμοσύνης What to Expect When You're Expecting, των Heidi Murkoff και Sharon Mazel και έχει προκαλέσει ένα μικρό σάλο μια που θεωρήθηκε ως ένα προπαγανδιστικό ανάγνωσμα για την υπογεννητικότητα. Αυτά βέβαια συμβαίνουν στην μακρινή Αμερική.

Όπως όμως και να έχει όμως εκτός από εκεί παντού υπάρχουν γυναίκες που δεν έκαναν παιδιά είτε από επιλογή είτε επειδή έτσι τους προέκυψε. Και φυσικά δεν θα πρέπει να τις κρίνουμε γι’ αυτό. Άλλωστε η ιδέα ότι η άτεκνη γυναίκα είναι μια εκκεντρική γεροντοκόρη με γάτες, μια στριμμένη μάνατζερ ή μια καταθλιπτική χωρισμένη είναι ακόμη μία ετεροχρονισμένη εικόνα για τον 21ου αιώνα. Γι’ αυτό μην τις αντιμετωπίζετε ως γυναίκες B 'κατηγορίας και αποφύγετε τις παρακάτω 20 φράσεις!

1. «Από τότε που έκανα παιδιά η ζωή μου απέκτησε άλλο νόημα»
Από τις πολύ δημοφιλείς και πλέον «απάνθρωπες» ατάκες προς μια γυναίκα χωρίς παιδιά. Δηλαδή η δική μου ζωή θα παραμείνει μουντή και καταθλιπτική, αν δεν κάνω παιδιά; Κι όμως, ένας τρυφερός σύντροφος, μα αγαπημένη ασχολία,οι παραξενιές της περιπλάνησης, η εξερεύνηση, είναι πράγματα που δίνουν το δικό τους νόημα στη δική μου ζωή!

2. «Τι;;;; είσαι κουρασμένη; Αχ δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει κούραση»
Αυτή είναι η « νούμερο 1» αγανακτισμένη διαπίστωση κάθε κουρασμένης και απηυδισμένης μαμάς. Ίσως γιατί στο μυαλό της, μια γυναίκα χωρίς παιδιά είναι πάντα διαθέσιμη, με περισσότερη ενέργεια και μιλά για πράγματα που μια μαμά έχει ξεχάσει. Ωστόσο ακόμη δεν καταλαβαίνω γιατί η κούραση μπορεί να εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τα παιδιά.

3. «Κάποτε θα το μετανιώσεις που δεν έκανες παιδιά»
Υπάρχουν άνθρωποι που μετανιώνουν για πολλά από αυτά που έκαναν, ή αυτά που δεν έκαναν. Άνθρωποι που μετανιώνουν για όλα και άνθρωποι που δεν μετανιώνουν για τίποτα. Οπότε οι γενικεύσεις είναι απλώς αδιάφορες!

4. «Πρέπει τελικά, να είσαι αρκετά εγωίστρια»
Ξέρετε πόσες εγωίστριες μάνες υπάρχουν;

5. «Θα αλλάξεις γνώμη όταν γνωρίσεις τον κατάλληλο άντρα»
Όσες γυναίκες έκαναν παιδιά τα έκαναν γιατί γνώρισαν τον κατάλληλο άντρα; Και αν δεν γνωρίσω ποτέ τον κατάλληλο άντρα δε θα κάνω ποτέ παιδιά; Επίσης ξέρετε πόσες μαμάδες φίλες μου από τη στιγμή που έκαναν παιδιά έσπευσαν να ομολογήσουν δημόσια πως ο σύντροφος τους ο οποίος λάτρευαν μέχρι να κάνουν παιδιά ξαφνικά μεταμορφώθηκε σε έναν αδιάφορο άνθρωπο και «εντελώς ακατάλληλος«» για πατέρας;

6. «Κρίμα, και θα γινόσουν τόσο καλή μαμά»
«Όπως είμαι εγώ εννοούν»!

7. «Τι να το κάνεις τόσο μεγάλο σπίτι χωρίς παιδιά;»
;;;;;;;;;;;

8. «Χάνεις ένα από τα πιο όμορφα και ουσιαστικά πράγματα στη ζωή»
Καμιά γυναίκα δεν επιλέγει να μην κάνει παιδιά επειδή είναι ένα ανεγκέφαλο και ρηχό πλάσμα που πάντα ήθελε να ξοδεύει τα λεφτά της σε αυτοκίνητα και διαμάντια αντί σε κούνιες και πάνες. Το επέλεξε προφανώς επειδή υπάρχουν πολλά πράγματα που απολαμβάνει και τόσο πολλά που ακόμα ήθελα να απολαύσει και θα της δώσουν νόημα!

9. «Βρε, κάνε εσύ παιδιά κι εγώ θα στα κρατάω»
Απλώς ψέμα!

10.«Καλύτερα να βιαστείς για να κάνεις παιδιά, αλλιώς ο άντρας σου θα βρει κάποιαν άλλη που να του κάνει!»
Μακάρι να το κάνει, γιατί τότε θα έχω ξεφορτωθεί απλώς έναν τύπο που με παντρεύτηκε για να κάνει παιδιά!

11. «Εσύ δεν έχεις παιδιά και δεν καταλαβαίνεις...»
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς; Ότι τα παιδιά χρειάζονται φροντίδα και αγάπη; Ότι τα παιδιά χρειάζονται πειθαρχία και ότι οι ανάγκες τους είναι ατελείωτες; Ότι τα παιδιά χρειάζονται όρια και απεριόριστο τρέξιμο; Ναι μπορώ να καταλάβω! Δοκίμασε με!

12. «Δε θα καταλάβεις ποτέ τι σημαίνει αληθινή αγάπη»
Είμαι κι εγώ άνθρωπος και έχω αισθήματα ξέρετε…Ξέρω τι σημαίνει αληθινή αγάπη γιατί απλώς έχω αγαπήσει και αγαπηθεί!

13. «Δεν ανησυχείς για το ποιος θα σε κοιτάξει όταν γεράσεις;»
Όταν θα γεράσω θα με απασχολούν εντελώς άλλα πράγματα. Μάλλον. Ίσως. Ποιος ξέρει;

14. «Είσαι τόσο τυχερή που δεν έχεις παιδιά!»
Ακόμη κι όταν μια γυναίκα έχει επιλέξει να μην κάνει παιδιά δεν αισθάνεται τυχερή. Τουλάχιστον γι’ αυτόν τον λόγο!

15. «Πρέπει να έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο, εεε;»
Πολλοί ενήλικοι δεν έχουν παιδιά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάθονται και αγναντεύουν τη θάλασσα με τις ώρες. Μπορεί να δουλεύουν, να γυμνάζονται, να έχουν φίλους. Το ότι δεν έχεις παιδιά δε σημαίνει ότι είσαι ένα party animal

16. «Τι ωραία που είσαι ελεύθερη να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις;»
Ναι, τεχνικά, αυτό είναι σωστό, από την άλλη αυτό που έχει σημασία δεν έχει τόσο να κάνεις αυτό που θέλεις, αλλά να θέλεις αυτό που κάνεις. Και αυτό είναι ακριβώς η μητρότητα. Ή κάνω λάθος;

17. «Δεν σε κάλεσα επειδή θα είχε και παιδιά το πάρτι»
Ποτέ μην αποκλείετε από τη ζωή σας ανθρώπους επειδή έχουν ή δεν έχουν παιδιά. Τους κάνετε να νιώθουν πολύ μοναχικά!

18. «Τι ωραία που μπορείς να διαθέσεις όπου θέλεις τα χρήματα σου»
Ναι, τεχνικά, αυτό είναι επίσης κάτι σωστό, μια που τα χρήματα μου δεν τα διαθέτω σε φροντιστήρια και λοιπά εκπαιδευτικά ιδρύματα, από την άλλη σας διαβεβαιώνω πως καμιά γυναίκα ΔΕΝ κάνει παιδιά για οικονομικούς λόγους.

19. «Τι κρίμα που δεν έχεις παιδιά! Δε μπόρεσες έ;»
Κι όμως υπάρχουν γυναίκες που αποφασίζουν να απορρίψουν εκούσια τη μητρότητα. Όχι με ένα θλιβερό, αρνητικό τρόπο αλλά με ένα χαρούμενο και αυτοδύναμο. Με έναν απελευθερωτικό τρόπο! Γι’ αυτό μην τις λυπάστε. Καλύτερα να λυπηθείτε εκείνες τις άλλες που κάνουν παιδιά για να ζήσουν μέσα από αυτά, για να συμπληρώσουν τις ελλείψεις της ζωής τους και να τα καταδικάσουν να γίνουν θλιβερά δεκανίκια των ανεπαρκών μαμάδων τους.

20. «Μήπως το μετανιώσεις κάποτε που δεν έχεις οικογένεια;»
Μα έχω οικογένεια. Έχω τον σύντροφό μου, τα ανίψια μου, τα βαφτιστήρια μου και κυρίως τους φίλους μου. Που με αποδέχονται με αγαπάνε, με ζηλεύουν, αλλά δεν με κρίνουν ποτέ επειδή δεν έκανα παιδιά! 


- See more at: http://www.imommy.gr/mama/sxeseis/article/3586/20-pragmata-poy-de-thelei-na-akoysei-pote-mia-gynaika-xwris-paidia/#sthash.7NeMVHf4.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sosialiste....